• Náš tým
  • Galerie
  • Pravidla salonu
  • Kontakt
  • Ošetření pleti
  • Vlasová péče
  • Řasy a obočí
  • Líčení
  • Manikúra
  • Pedikúra
  • Ošetření těla BR - novinka
  • Maderoterapie - novinka
  • Lymfodrenáže - novinka
  • Relaxační masáže a rituály
  • Depilace voskem
  • Obličej
  • Tělo
  • Intimní partie
  • Kosmetika
  • Poukazy
  •  REZERVACE
    Rezervace
    1
    2
    3
    Kontaktní údaje
    Jméno a příjmení
    e‑mail
    Telefon
    Poznámka/slevový kód
    V případě rezervace kosmetického ošetření prosíme o uvedení důvodů návštěvy a upřesnění stavu Vaší pleti, na základě kterých Vám budeme moci nabídnout služby příslušných specialistek zabývajících se touto problematikou: 

    Pravidla salonu

    Rušení rezervací

    • Prosíme všechny stávající i nové klienty o ohleduplnost v případě rušení již rezervovaných termínů "na poslední chvíli". Bohužel takto zrušený termín vzhledem k charakteru našeho provozu již obvyklne nedokážeme v řádu desítek hodin obsadit jiným klietem a vzniká nám tak provozní ztráta.

    • V případě zrušení rezervace později než 48h před jejím začátkem můžeme pro další rezervaci požadovat vratnou zálohu 1000 Kč
    • Při opakovaném zrušení termínu (2 a více služeb) si také dovolujeme nárokovat vratnou zálohu 1000 Kč, která je nezbytná pro další rezervaci služeb. 
    • Pro rezervaci více služeb na stejný den taktéž požadujeme zaplacení vratné zálohy 1000 Kč za každou službu navíc (tedy 2 služby = 1000 Kč, 3 služby = 2000 Kč). 

    • Vratná záloha bude v případě návštěvy salonu automaticky odečtena z ceny služby. V případě, že dojde k opětovnému zrušení rezervace později než 48h před jejím začátek, záloha propadá.
    • Veškeré zálohy je možné uhradit hotově v salonu nebo převodem na účet.

    Vouchery

    • Zakoupené produkty nelze vrátit. 
    • Vouchery mají platnost 6 měsíců a je nutné je do tohoto data fyzicky vyčerpat v salonu. 

    Reklamace služeb

    • Službu salonu je možné reklamovat pouze v den ošetření (u manikúry při porušení GelColoru garantujeme opravu do 1 týdne), na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

    Ostatní

    • V případě pozdního příchodu na proceduru může být čas vašeho ošetření zkrácen.

    Novinky e‑mailem

    Co je v Atelieru nového? Nechte nám tu e‑mail a budete to vědět jako první!