Pravidla salonu
Rušení rezervací
- Prosíme všechny stávající i nové klienty o ohleduplnost v případě rušení již rezervovaných termínů "na poslední chvíli". Bohužel takto zrušený termín vzhledem k charakteru našeho provozu již obvyklne nedokážeme v řádu desítek hodin obsadit jiným klietem a vzniká nám tak provozní ztráta.
- V případě zrušení rezervace později než 48h před jejím začátkem můžeme pro další rezervaci požadovat vratnou zálohu 1000 Kč.
- Při opakovaném zrušení termínu (2 a více služeb) si také dovolujeme nárokovat vratnou zálohu 1000 Kč, která je nezbytná pro další rezervaci služeb.
- Pro rezervaci více služeb na stejný den taktéž požadujeme zaplacení vratné zálohy 1000 Kč za každou službu navíc (tedy 2 služby = 1000 Kč, 3 služby = 2000 Kč).
- Vratná záloha bude v případě návštěvy salonu automaticky odečtena z ceny služby. V případě, že dojde k opětovnému zrušení rezervace později než 48h před jejím začátek, záloha propadá.
- Veškeré zálohy je možné uhradit hotově v salonu nebo převodem na účet.
Vouchery
- Zakoupené produkty nelze vrátit.
- Vouchery mají platnost 6 měsíců a je nutné je do tohoto data fyzicky vyčerpat v salonu.
Reklamace služeb
- Službu salonu je možné reklamovat pouze v den ošetření (u manikúry při porušení GelColoru garantujeme opravu do 1 týdne), na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Ostatní
- V případě pozdního příchodu na proceduru může být čas vašeho ošetření zkrácen.